לקוחות יקרים,

אם הנכם משתמשים במערכת ההפעלה Windows רבים מכם קיבלו הודעת שגיאה בעת טעינת רישיון V-Ray. במאמץ לשפר את חווית המשתמש שלכם מהשימוש עם V-Ray, שמחים להודיע על פתרון גורף לתקלה.

גורם התקלה העיקרי הוא מנגנון העדכון האוטומטי של מערכת ההפעלה (Windows Update) אשר גורם לדריסת קבצי V-Ray (Chaos) License Server וגורם להפסקת פעילות הרישיון.

לתיקון מהיר, יש להוריד ולהתקין מחדש את תוכנת V-Ray License Server. גם משתמשים אשר להם מותקנת הגרסה העדכנית ביותר של V-Ray License Server נדרשים להתקנה מחדש.

שימו לב: אם הנכם משתמשים בגרסה ישנה של V-Ray License Server יש להתקין את הגרסה האחרונה והעדכנית ביותר.

לאחר התקנה מחדש, שכתוב הקבצים והתחברות מחדש למערכת הרישוי באמצעות דונגל (אם ברשותכם דונגל) או פרטי ההתחברות שלכם, הרישיון יטען.

חשוב לציין שחובה לוודא התחברות עם שם המשתמש והסיסמא המקוריים אשר קשורים לרישיון. אם אינכם יודעים מהם הפרטים, יש לחפש את מייל הרכישה המקורי שנשלח מאת support@chaosgroup.com שם מופיע שם המשתמש והמייל שאליו נשלח הרישיון הוא המייל שמשויך לרישיון שלך.

שימו לב: משתמשים שמקבלים הודעת אזהרה ממערכת ההפעלה יש להמשיך כמתואר:

כיצד תדעו שהרישיון חזר לפעילות תקינה? הפעילו את תוכנת התלת שלכם וחפשו את סרגל הכלים והאפשרויות של V-Ray או גלשו את הכתובת localhost:30304 או אל 127.0.0.1:30304 ובדקו אם מוצגים רישיונות V-Ray פעילים בשדות שמתחת לכותרת.

אם הנכם עדיין חווים תקלה בטעינת הרישיון – שלחו לנו טופס תמיכה ונסייע בהקדם האפשרי במסגרת שעות הפעילות.

בהצלחה,
צוות ויריי ישראל.