פירוט התנאים לרכישה ומרכיבי אחריות עבור כלל המוצרים המופיעים באתר זה אשר נועדו להסדיר את יחסי לקוח-משווק-יצרן. רכישת כל מוצר מאתר זה מותנית בהסכמה על כל מרכיבי מסמך זה ועל-כן יש לקרוא את התנאים בעיון. מסמך זה מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש באתר ובמוצרים.
v-ray.co.il/terms
אחריות
אחריות המוצר הינה בהתאם לאחריות הניתנת על ידי יצרן התוכנה (להלן: "היצרן") וכפוף לתנאיו הבלעדיים וכן לתנאי המשווק (להלן: "המשווק"). על הלקוח לעיין ולקרוא את כלל התנאים לפני הרכישה ולהסכים עליהם לאחר הרכישה. תנאי האחריות מצד יצרני התוכנה מופיעים לרוב תחת הכותרת End User License Agreement או EULA.
טרום רכישה
באחריות הלקוח לבצע בדיקות פנים מערכתיות לטובת התאמה מלאה של הסביבה שלו והציפיות שלו מהמוצר על כל תכונותיו. על הלקוח לבצע בדיקה מקיפה תוך שימוש באמצעות גרסאות ניסיון (TRIAL / EVALUATION DEMO) המוצעות בחינם להורדה דרך אתר היצרן ומיועדים למטרה זו. הלקוח מאשר בזאת כי בעת רכישת התוכנה היתה ברשותו סביבה מתאימה לרבות חומרה מתאימה לשימוש במוצר וכי הוא ביצע בדיקה מקיפה וכוללנית באמצעות אנשי מקצוע מתאימים ומעיד כי היא אכן מתאימה ופועלת ללא דפי ולשביעות רצונו המלאה.
ברכישת מוצר אשר מצריך התקנה על גבי רשת מחשבים (רשת פנימית), ההתקנה תהא באחריות הלקוח וכל פעולת הקמה או תחזוק שוטף של רשת כאמור תבוצע על-ידי הלקוח ובאחריותו בלבד. תקלות תקשורת תטופלנה על-ידי הלקוח ובפרט, כאמור, טרם הרכישה, באמצעות גרסאות הניסיון ואנשי מקצוע מתאימים. במידה ונדרשת תמיכה בהתקנת רישוי צף אשר עושה שימוש ברשת המקומית של הלקוח, יציב הלקוח אנשי מקצוע מתאימים (טכנאי מחשבים ורשת) לצורך טיפול יעיל בכל בקשת התקנה רשתית. הצוות הטכני של ויריי ישראל אינו מבצע שינויים או הגדרות רשת במחשבי לקוחות.
אחריות על רישיון תוכנה מסוג פלאגין (V-Ray for…XXX) אינה כוללת אחריות לתוכנת הפלטפורמה. למשל המוצר V-Ray for 3ds Max לא כולל תמיכה על תוכנת Autodesk 3ds Max אלא אך ורק בעניין תוכנת הפלאגין V-Ray והפעלתו בתוך התוכנה. הלקוח ואו מי מטעמו יהיה האחראי הבלעדי להתאמת המוצר לפלטפורמה ולחומרה שברשותו מבעוד מועד.
המוצר מסופק ללקוח AS IS. ויריי ישראל (להלן: "המוכר" או "המשווק") תהא פטורה מכל נזק עקיף ו/או תוצאתי שנגרם או ייגרם ללקוח ו/או למי מטעמו בשל השימוש או אי השימוש במוצר. בכל מקרה, אחריותו של המוכר בגין נזק ישיר שנגרם ללקוח שמקורו הבלעדי הינו עקב פגם במוצר, מוגבל לסכום התמורה ששילם הלקוח למוכר עבור המוצר בניכוי הוצאות נלוות כגון דמי משלוח, חומרה (דונגל) או כל הוצאה נלווית אחרת.
אחריות על מוצר אשר לא נרכש ישירות מהמוכר, תוגש על-ידי החברה אשר מכרה את המוצר ישירות ללקוח. הסכמת הלקוח והסכמת המוכר (Sub-Reseller) לתנאים הכתובים במסמך זה, הינה חובה ותנאי מקדים לטיפול בבקשות תמיכה שוטפת ותמיכה במוצר. מוצרים אשר נרכשו ממשווקים שאינם מורשים לא יזכו לתמיכה שוטפת מטעם המוכר.
מוצר אשר נרכש ישירות מאתר היצרן יקבל תמיכה טכנית בתשלום בלבד. עלות חבילת תמיכה ושירות הינה 430 USD בתוספת מע"מ פר רישיון לתקופה של שנה.
ניתן לקבל הדרכה ואו ספרות מקצועית בתשלום על המוצר כחלק מחבילת רכישה.
במקרה של טעות בפרטי המוצר לרבות טעות במחיר, כולל עדכונים למוצר שמתפרסמים על ידי היצרן מעת לעת, ייקבע המשווק, לשיקול דעתו הבלעדית, תוך יידוע הלקוח את החלטתו לגבי העניין.
הסכמתך לתנאי השימוש EULA מטעם היצרן
ברכישה ושימוש במוצרי היצרן לבחירת הלקוח, יש לקרוא בעיון את כל תנאי ההסכם המשרטטים את תנאי השימוש שלך מול היצרן (לרבות: EULA, Terms of Use, Privacy Policy ותנאים אחרים עליהם יש להסכים כדי להשתמש במוצר).
הסכמתך להסכם End User License Agreement או EULA מהווה חלק בלתי נפרד מעסקאות מכירת רישוי תוכנה מהמשווק. מדיניות השיווק, המכירה והתפעול, לרבות שדרוגי תוכנה עתידיים, עדכוני גרסה, ותיקון באגים הינו באחריות היצרן בלבד, אשר בתורו משחרר את עדכוני הגרסה. הסכמתך לשימוש במוצר, הינה הסכמה למדיניות היצרן בכל הנוגע לשימוש השוטף, עדכון גרסה, קבלת עדכוני תוכנה שוטפים, רכישת שדרוגים אשר טעונים בתשלום, ובכל הנוגע לאחזקת סביבת מחשוב הולמת ומתאימה למוצרים.
כל שינוי שנעשה מטעם היצרן, כתוב באתר הבית של היצרן והאחריות הבלעדית של הלקוח להתעדכן בתנאי היצרן במידה והשתנו. המשווק יעשה ככל שביכולותו לשקף שינויים אלה בפרסום מקוון דרך האתר ו\או באמצעות דואר אלקטרוני ו\או בכל דרך אחרת שתיבחר על-ידי היצרן ו\או המשווק לתקשורת מול הלקוח.
גרסאות לא מקוונות \ Offline Licensing
בהתאם להנחיות יצרן התוכנה המשתנות מעת לעת. יש להתעדכן מולנו ולקבל אישור לכל עסקת רישוי לא מקוון.
תשלום ותמורה
הזמנות אשר מחירן משוקלל בהתאם לשער הדולר, ייחשב לפי מטבע דולר ארה"ב USD בלבד. במקרה בו ההזמנה הינה בשקלים חדשים, כל שינוי בשער הדולר היציג (USD, דולר ארה"ב) בשיעור העולה על 3% מיום ההזמנה או הצעת המחיר ועד יום הפקת החשבונית, ראשי המוכר לעדכן את המחיר על-פי השער היציג ליום הפקת החשבונית.
לא יקבע מטבע אחר מלבד דולר ארה"ב USD את המחיר היחסי של מוצר באתר זה.
הזמנת מוצר מהמוכר תיכנס לתוקפה אך ורק לאחר תשלום מלא של מלוא עלות המוצר מראש. לא יאושרו הזמנות באמצעות אישור הזמנה בכתב או חתימה על הצעת המחיר ואו ההזמנה או במייל חוזר הנושא אישורו של הלקוח.
במידה והוסכם על מועד תשלום דחוי (שוטף), כל יום איחור בתשלום מעבר למוסכם יחייב את הלקוח ב-50 ₪ + מע"מ.
הלקוח יאשר כי הפריטים המסופקים בהתאם להתקשרות מולו (להלן: "המוצר") יועברו לבעלותו רק לאחר תשלום מלוא התמורה למוכר או אישור חברת האשראי לעסקה מבעוד מועד.
אישור סופי להזמנה ייעשה על ידי המוכר בלבד. במקרה של חריגה מתנאי התשלום המפורטים בההתקשרות מול הלקוח, יהיה רשאי המוכר לפעול לקבלת חזקה על המוצר וזאת בנוסף לכל סעד אחר.
אפשרויות התשלום עבור מוצר או שירות תבוצע על-פי הנחיות המוכר בלבד. אפשרויות התשלום עלולות להשתנות מעת לעת ועל-כן יש להתעדכן עם המוכר בטרם הרכישה.
מדיניות החזרת מוצרים
הזמנת רישיונות תוכנה ניתנת לביטול בתוך 14 יום.
ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981
לא ניתן להחזיר מוצר שאינו תוכנה (לדוגמא: חומרה, דונגל) שנרכש וסופק על ידי המוכר והותאם ללקוח באופן אישי שלא ניתן לשינוי. לא תתאפשר החזרת מוצרים שלא עקב פגם. החזרת המוצר בהתאם לחוק הגנת הצרכן. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר הוזמנו במיוחד ללקוח מחו"ל ואו רישוי פתוח ואו רישוי במנוי חודשי \ שנתי. החזר כספי יבוצע לפי מחיר המחירון ביום ההחזרה ולא יהיה יותר גבוה מהסכום ששולם במקור. ההחזר יבוצע בניכוי דמי משלוח + 10% מערך המוצר או 100 ₪ (הנמוך מביניהם) כקבוע בחוק הגנת הצרכן. במידה והרכישה בוצעה באמצעות כרטיס אשראי, יקוזזו עלויות עמלה ו\או משלוח מסכום הזיכוי. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר יוצרו במיוחד בעבור הצרכן במסגרת עסקה כקבוע בחוק הגנת הצרכן.
במידה וחלה טעות בהזמנת המוצר, על הלקוח להודיע למשווק על הטעות באופן מיידי ועד 14 יום ממועד ההזמנה. השתהות ועיכוב בהודעה כאמור, עלולה לפגוע בזכות הלקוח לביטול או החלפת המוצר.
היצרן הינו הקובע לגבי מצבו של מוצר תקין משומש או פגום.
שירות, תמיכה טכנית ותחזוקה שוטפת למוצר
נשמח לסייע בכל מצב של תקלה בעת התקנה ראשונית בלבד. בהתקנות או תחזוקה שוטפת שאינן במסגרת התקנה ראשונה ניתן לקבל תמיכה טכנית באמצעות מערך התמיכה העולמי במסגרת שעות הפעילות המפורסמות באתרן היצרן ובהתאם לתנאיו. ניתן לקבל תמיכה מויריי ישראל בחינם באמצעות כתובת המייל: support@v-ray.co.il או דרך שליחת טופס תמיכה באתר ויריי ישראל (באנגלית \ בעברית).
תחזוקה שוטפת לרישוי והתקנות תוכנה: התקנה ראשונה והפעלת המוצר בפעם הראשונה לאחר רכישה תבוצע בסיוע ללקוח ללא חיוב. כל התקנה מחדש (Installation), העברות של רישיונות תוכנה, הפעלות רישיון (Activation) מעבר להתקנה הראשונית, הינן באחריות הלקוח בעזרת מערכת התמיכה העולמית של היצרן או דרך ויריי ישראל ללא תשלום באמצעות המייל: support@v-ray.co.il. בטרם חלפה שנה מיום הרכישה ללקוחות ישראלים שרכשו רישיון מויריי ישראל: תמיכה לכל התקנה מחדש או כל נושא טכני אחר באמצעות טכנאי מטעם ויריי ישראל תבוצע בתשלום של 350 ש"ח + מע"מ להתקנה או 350 ש"ח + מע"מ לשעת עבודה או חלק ממנה בשליטה מרחוק.
לא ניתן לקבל מענה לפניות טלפוניות בנושאי תמיכה טכנית אלא באמצעות המייל בלבד. תמיכה טלפונית ואו השתלטות מרחוק על ידי טכנאי תבוצע בתשלום כאמור לעיל.
רוכשי מוצר אשר נרכש דרך חברה מייצגת אחרת (Sub-Reseller) יפנה בכל פניה לתמיכה אך ורק דרך החברה ממנה נרכש המוצר. חברות מייצגות תקבלנה תמיכה מלאה ככל כל הלקוחות.
שירות על אחריות יבוצע רק במקרה של הצגת תעודת רכישה \ חשבונית תקפה וחתומה.
הדין החל על הזמנות באתר דרך המשווק הוא הדין הישראלי בלבד.
אחריות המשווק הינה כלפי הלקוח אשר שמו מצוין על החשבונית או בטופס ההזמנה ואינה ניתנת להעברה לצד שלישי.
משלוח מוצר פיזי אשר טעון בדיקה והחזרתו יבוצעו על חשבון הלקוח ותחת אחריותו.
עפ"י הוראות היצרן, החלפת "דונגל" V-Ray USB מכל סיבה תהא בעלות של 140 דולר ארה"ב + מע"מ ותסופק על ידי חברת האם Chaos Group באמצעות המוכר. טיפול בבקשות החלפת דונגל יבוצעו עד 20 ימי עסקים מיום קבלת הדונגל במשרדי המשווק.
תוקף הצעת מחיר
תוקף הצעת מחיר אשר נשלחה ללקוח במייל ו\או במסמך אלקטרוני חתום, הינה 5 ימים ממועד הפקתה אלא אם כן צוין אחרת בגוף המסצך ובאופן מפורש.
ביטול הזמנה יעשה במייל כתוב למוכר. ביטול שכזה כפוף לאפשרות המוכר לבטל את הזמנת המוצר\הציוד נשוא ההזמנה מהיצרן עד 14 ימים ממועד הרכישה.
תוקף הצעת מחיר כפוף לכלל ההערות ככל שקיימות בגוף ההצעה, לרבות ביחס לתחומי האחריות של הלקוח לאספקה, במועד ובכלל, של הציוד ו/או השירותים שבאחריותו, ביחס לתחומי האחריות של צד ג' להצעה זו בכל נושא שהוא וכן לקיומם של התנאים הנדרשים ליישום תכולת הצעה זו.
אין בהצעות מחיר די לחייב את המוכר ביחס למידע או התחייבות שאינם מופיעים בהצעה זו במפורש ובכלל זה ביחס למידע שנמסר בכתב ו/או בעל-פה טרם העברת הצעה זו ללקוח, אלא אם נלווה להצעה זו מסמך רשמי נוסף באופן מפורש.
ההצעה שהופקה במועד המאוחר ביותר מבטלת כל הצעה או מסמך קודם והיא גוברת על כל מסמך, לרבות הצעה קודמת, ככל שנמסרו ללקוח.
אספקה
מרגע התשלום המוכר יספק את המוצרציוד נשוא ההצעה תוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת התשלום ומילוי טופס ההזמנה באתר.
מועד האספקה כפוף למלאי הקיים במועד קבלת ההזמנה חתומה על ידי הלקוח אצל המוכר.
רישיונות תוכנה אלקטרוניים יסופקו עד 14 ימי עסקים באמצעות מייל רשמי מטעם היצרן על-פי פרטי ההזמנה אשר נמסרו על-ידי הלקוח למוכר.
המוכר אינו אחראי לכל שינוי במועד האספקה שאינו באחריותו הישירה ולא ישא בכל עלות ו/או הוצאה ישירה ו/או עקיפה ככל שייגרמו ללקוח ו/או לצד ג' בגין שינויים אלה.
איסוף המוצר (לדוגמא: חומרה \ ספרות מקצועית) על ידי שליח מטעמו של הלקוח ייחשב כאישור לקבלת המוצר על ידי הלקוח.
המוכר שומר לעצמו את הזכות תוך שיקול דעתו הבלעדי לסרב מכירה ללקוח ו\או לבטל רכישה של לקוח ולהשיב לו את כספו באופן ששולם במקור, במקרה ובו הביע הלקוח אי הסכמה לתנאי האחריות ו\או הסכם השימוש במוצר כפי שפורסם על-ידי היצרן.
תחומים באחריות הלקוח
גישה למידע – באחריות הלקוח להעביר למוכר מראש את כל המידע הנדרש ליישום ההצעה, לרבות, אך לא רק, הוכחות אודות רכישת תוכנות פלטפורמה, מספרי רישיונות, רשימות מצאי (בפרט של תוכנה ורישוי), שמות משתמש, סיסמאות, נתונים ותהליכים וכל מידע אחר שיידרש ויוגדר בהתקשרות בין המוכר ללקוח. כל עיכוב בהעברת המידע כאמור למוכר לא ייחשב במועדים המצוינים בהצעה.
גיבוי – באחריותו הבלעדית של הלקוח לגבות את כל המידע בצורה מסודרת ומתועדת טרם תחילת היישום לוודא את תקינות הגיבוי ויכולת שחזור. המוכר לא ישא בכל אחריות לאובדן או נזק שייגרם למידע הנובע באופן ישיר או עקיף כתוצאה מאי – גיבוי / גיבוי לקוי של המידע, מעדכון המידע לאחר מועד הגיבוי התקין האחרון ו/או טיפול לא הולם בעותק הגיבוי.
צד ג' – במידה וביישום ההצעה נדרשת מעורבת של צד/די ג' שיש להם חלק במרכיב כלשהו הקשור, במישרין ו/או בעקיפין, ביישום ההצעה, באחריותו הבלעדית של הלקוח לבצע את התיאומים הנדרשים עם צד/די ג', לדאוג לגיבוי ולהתאמת המערכות שבאחריות צד/די ג'. בכל מקרה שהוא פרטי הלקוח הינם הפרטים המקוריים שהועברו לידי המוכר בעת ההזמנה.
קיום תשתיות תקינה ומתוחזקת – באחריותו הבלעדית של הלקוח לוודא את קיום כל מרכיבי התשתית הדרושים ליישום הזמנת מוצר כלשהו. על מרכיבי תשתית אלה להיות תקינים, תקניים ופעילים ובפרט שרת גיבוי במקרה צורך, מערכות משנה למיניהן וכן כל מרכיב תשתיתי אחר כאמור.
ט.ל.ח.
שמות המוצרים והשירותים המוזכרים באתר האינטרנט בכלל ובאזור המאמרים בפרט, הנם שמות מסחריים (R) (TM), של החברות שלהם. המוכר עשה כמיטב יכולתו למסור מידע אודות השמות המסחריים המוזכרים באתר זה, ולציין את שמות החברות, המוצרים והשירותים. שמות מסחריים רשומים (registered trademarks) צויינו בהתאמה.
אין לעשות שימוש בכל חומר גרפי המופיע באתר לצורך אחר לרבות הורדה ופרסום מחדש ו\או שינוי, הטמעה של חומרים, קבצים ו\או שורות קוד.
מנהלה
באחריות הלקוח לספק למוכר את כל התנאים הנדרשים ליישום הצעה זו, לרבות היתרי גישה לאתרי היישום, העמדת איש קשר זמין וכן כל מרכיב ו/או סיוע מנהלתי או לוגיסטי אחר. כתובת בית העסק: לייב יפה 34 הרצליה; עדכון אחרון: 03.2023;
נשמח לסייע בכל שאלה או בקשה – שלחו לנו מייל בכתובת: