כחלק משיפור השירות לכלל לקוחותינו, ויריי ישראל מודיעה על שירות חדש שנועד לתחזק ולשפר את חווית המשתמש של משתמשי ויריי.
החל מה-1 לינואר 2018, לקוחות חדשים וקיימים יוכלו לבחור להצטרף למסלול שירות ותמיכה שוטף לתחזוקת מוצר הויריי שברשותם.
העלות: 690 ₪ / שנה רכישת מנוי >>>
במסגרת השירות ניתן להנות מהשירותים הבאים: מענה במייל, מענה טלפוני בשעות הפעילות, מענה לתפעול תקלות אשר כולל שירות השתלטות מרחוק לפתרונות מקומיים, הקמת שרת רישיונות לבעלי יותר ממחשב בודד (1), הקמה ותחזוקת שרת רנדר מבוזר (2), מעבר גרסה ללא עלות טיפול בתהליך השדרוג (3).
1 ללא הגדרה או הקמת רשת; 2 הפעלת רנדור על יותר ממחשב בודד בהתאם למספר הרישיונות שברשות הלקוח; 3 לא כולל מחיר השדרוג באם נדרש;
הקמת רשת רנדר רישיון צף מותנית בהגדרת רשת קיימת במחשבי הלקוח; צוות הטכנאים המומחה מטעם ויריי לא מבצעים הקמת או שינויים ברשת מחשבים;
העלות לשירות החדש הינה אופציונלית. במסגרת השירות הרגיל, ינתן מענה טכנאי שוטף באמצעות מייל מערך התמיכה בלבד ללא עלות וללקוחות אשר רכשו מויריי ישראל בלבד. עלות טיפול טכנאי בבקשת שדרוג רישיון (חד פעמית) הינה 250 ₪ + מע"מ לרבות תהליך רישוי והעברות רישיונות דונגל לרישיון אונליין. עלות טכנאי השתלטות מרחוק ואו טיפול מורחב או הסלמת מקרה תמיכה לטכנאי הינה 250 ₪ + מע"מ לשעה או חלק ממנה;