קיבלתי הודעה מהחברה העולמית שהמנוי שלי בוטל, מה בעצם קרה?
הרישיון שלך לא בוטל אלא רק החידוש האוטומטי הוא זה שבוטל. המנוי שלך לא יתחדש באופן אוטומטי במערכת גם מאחר ואנו לא שומרים פרטי חיוב או כרטיסי אשראי של לקוחות כלל. בכל חיוב חדש אנחנו מקפידים על יצירת קשר וחיוב מחדש בנוכחותך ובאישור בלבד.
אנחנו ניצור עמך קשר כחודש לפני פקיעת המנוי לביצוע חידוש הרישיון שלך. בינתיים אפשר להנות מתכני האתר ומדרכי יצירת הקשר שלנו כדי לשמור על קשר, לתפעל תקלות, לבצע תמיכה טכנית עצמית ולשאול כל שאלה אם ישנה.