מה חדש ב- V-Ray 3.3?

תהליך רינדור מהיר בכ-20-50%! סט שיפורים ואופטימיזציה של דגימות, הגדרה מהירה, ביזור עומסים (לגירעון למשל) ורנדרים באיכות גבוהה עם פחות תלות בתאורה וחומרים! בואו נסקור מה התחדש…


Variance-based adaptive sampler (VBAS)
Better sampling of dark areas and faster sampling of overbright areas
More consistent noise detection
Final image quality is less dependent on materials and lights settings
Improved alpha channel sampling – especially in scenes with depth of field and motion blur
Works in bucket and progressive rendering modes

עוד התחדש במסגרת השדרוג:

New Global Defaults
Variance-based adaptive sampler enabled by default
Automatic sampling of lights and materials – removing the need to set subdivisions manually

Ray Traced Rounded Corners
Perfectly smooth edges at render time with no additional modeling – based on licensed technology from NVIDIA
Advanced edge detection with support for concave and convex surfaces simultaneously
Works with separate objects, VRayProxy objects, displaced objects etc.

New Sky Model and Aerial Perspective
Hosek sky model to simulate more natural looking skies
Ground color option for VRaySun and VRaySky
Aerial perspective for efficient and realistic atmospheric depth

Triplanar Mapping
Fast seamless textures without UVs
Control over edge blending and texture parameters, including randomization
Works on procedural geometry

Improved V-Ray Clipper with Render-Time Booleans
Supports cutaways using any arbitrary mesh

Stochastic Flakes
Ultra-realistic materials with sparkle effects like snow, sand, and car paints

צפו בסרטון השדרוג:

זכאות

ויריי 3.3 למקס הוא שדרוג חינם לכל בעלי רישיון ויריי 3.0 למקס. ניתן להורידו בהתחברות לאתר Chaosgroup.com תחת Downloads.

פיצ'רים נוספים שעודכנו

Global Illumination 

More robust handling of reflective GI caustics, better light propagation, and more natural illumination of interior scenes
Distributed light cache for faster calculations with distributed rendering

GPU Rendering 

More texture nodes – MultiTexture, VRayMultiSubTex, ColorCorrection etc.
Proxy objects with hair and particles
VRayFur and VRayPlane objects
Light include/exclude lists

Progressive Sampler 

Dynamic noise threshold leads to more uniform noise distribution
Improved sub-pixel filtering
Improved CPU utilization

Volume Rendering 

Faster volume rendering with probabilistic sampling

Geometry 

Faster rendering of proxy objects and instances
Faster rendering with Forest Pack Pro

V-Ray Frame Buffer 

Compare V-Ray settings
Load color corrections
Save LUT files

מה אתם חושבים על השדרוג?

VRscans_logo_WChaos Group
,

50% הנחה על רישיון VRSCANS

כעת משתמשי V-Ray Next for 3ds Max אשר שדרגו רישיון מגרסה 3 יכולים להנות מ-50% הנחה לזמן מוגבל עבור רישיון שנתי לספריית החומרים VRscans! VRscans הוא ללא ספק תוספת מחמיאה ביותר עבור V-Ray Next for 3ds Max. עם מאגר של מעל 650 חומרים סרוקים ומ…
V-Ray for 3ds MaxChaos Group
,

דור חדש לויריי! שוחררה גרסת V-Ray Next!

חדשות מצוינות מגיעות לתעשיית ה-CG העולמית: ויריי, מנוע הרנדר הפופולרי בעולם משתחרר בגרסה חדשה, דור רביעי שנקראה V-Ray Next for 3ds Max! הדור החדש של ויריי מספק רנדר מהיר ויעיל יותר, מצויד באינטליגנציה מלאכותית ומספק יציבות, מהירות ועיבוד עוצמ…
, ,

שדרוג לגרסת ויריי 4 לבעלי רישיון ויריי קיים

הודעה חשובה לבעלי רישיונות V-Ray for 3ds Max בגרסה 1.5 + 2.0 בואכה לשדרוג V-Ray Next (דור 4 לויריי). בעלי רישיון V-Ray 1.5 for 3ds Max: עם שחרור גרסת V-Ray Next תוסר התמיכה במוצר, ולא תנתן תמיכה שוטפת - זו שניתנה במשך 12 השנים האחרונות! …
, ,

V-Ray 3 for SketchUp שוחררה!

סוף סוף הגיעה שעתם של משתמשי סקצ'אפ להנות משדרוג מקיף מהיסוד למנוע הרנדר העוצמתי ביותר - V-Ray 3 for SketchUp! ויריי 3 עוצב מחדש למעצבים ואדריכלים שמעוניינים להתמקד בתהליך העיצוב והתכנון במינימום הגדרות טכניות. ויריי 3 לסקצ'אפ עוצבה מחדש מהיסו…
, ,

לקראת V-Ray 3 for SketchUp

מעצבים מכל התחומים מוצאים בויריי לסקצ'אפ כלי עבודה משמעותי בפרקטיקה היומיומית שלהם. גרסה 2.0 הביאה עמה שדרוגים משמעותיים ובעלי השפעה מכרעת על אופי ויכולות הדמיה והמחשה מעבר לכל דימיון. סקצ'אפ לעומתה שדרגה יכולות והחל מגרסה 2015 רתמה יכולות…
, ,

זמין עכשיו – V-Ray 3.4 for 3ds Max and Maya

ויריי 3.4 מציגה שורה של שיפורים ועדכונים כאשר הפעם מוצג לראשונה פיצ'ר חדש: מעבד Denoiser! מעבד Denoiser מסייע בהפחתת רעש ויזואלי ברנדר סטילס ואנימציה, ממונע ומתודלק בעזרת כוח כרטיס המסך GPU וחותך רעש בתמונה וברנדר אנימציה בשיעור של עד 5…

הכירו את פרויקט Cubic בביצוע אורן לבנטר - אמן תלת ממד

אורן לבנטר, אמן הדמיה ולקוח ויריי 3.0 למקס מבצע ברייקדאאון של הפרויקט האחרון שביצע - Cubic. לבנטר, בעל רקע באמנות דיגיטלית עוסק בכל שלבי ההפקה: מידול, שיידינג, תאורה, רנדר ופוסט. אורן: קצת הסברים: עבור הפרוייקט הזה, בחרתי בשיטה שונה מהשיטה שבה א…