הודעת מידע ושירות למוצרים וללקוחות V-Ray for SketchUp / Rhino

ויריי ישראל שמחה לעדכן שגרסה 6 מגיעה ב-20 בספטמבר 2022 גם למוצרים ויריי לסקצ'אפ \ ויריי לריינו. בעקבות השינוי האחרון במבנה המוצרים, מנויים פעילים של ויריי ישודרגו בחינם לתוכנית V-Ray Premium החדשה, מה שאומר שניתן יהיה להשתמש בכל אפליקציית ויריי הכלולה בחבילה ולא רק את המוצר שנרכש במקור. חידוש המוצר יהיה בתעריף החדש של תוכניות V-Ray Solo / Premium / Enterprise.

החדשות הטובות: ללקוחות עם מנוי פעיל יש הזדמנות לחדש את התוקף לשנה נוספת במחיר נמוך במאות שקלים לרישיון צף בתוכנית Premium עם כל המוצרים האחרים!
המשך קריאה…

לקהל לקוחותינו הרחב, זוהי הודעה מיוחדת לבעלי רישיון V-Ray for SketchUp מכל סוג. המשך קריאה…

מנוע הרנדר קורונה Corona Renderer מצטרף לויריי ישראל אשר מונתה למשווק מורשה של מנוע הרנדר. קורונה הצטרפה לקבוצת כאוס גרופ, יצרנית מנוע הרנדר V-Ray באוגוסט 2017 וכעת מגיעה לויריי ישראל באופן רשמי! המשך קריאה…

אנחנו שמחים להודיע על שדרוג משמעותי בשיטת הרישוי של מוצרי כאוס גרופ ויריי!

המשך קריאה…

משתמשי Maya שימו לב: השלב הראשון של V-Ray Next for Maya עומד לקראת השקה. הגרסה החדשה חכמה, מהירה ועוצמתית יותר מאי פעם. פיצ'רים חדשים בפתח שכוללים את שורת העדכונים שהוכרזו בשחרור של V-Ray Next for 3ds Max, שעכשיו מגיעים למאיה: Adaptive Dome Light, AI Denoiser ולמעלה מפי 2 שיפור במהירות רנדר GPU!

המשך קריאה…

באנר עם שמות הדוברים האירוע ונושאי הרצאתם.

אירוע השנה של תעשיית ה-CG של ישראל תופס מקום וזמן וכולם מוזמנים לקחת חלק! באירוע נפגש כדי לחוות קהילה, לדבר השראה, ולתכנן בגדול.

המשך קריאה…

מעצבים מכל התחומים מוצאים בויריי לסקצ'אפ כלי עבודה משמעותי בפרקטיקה היומיומית שלהם. גרסה 2.0 הביאה עמה שדרוגים משמעותיים ובעלי השפעה מכרעת על אופי ויכולות הדמיה והמחשה מעבר לכל דימיון.

סקצ'אפ לעומתה שדרגה יכולות והחל מגרסה 2015 רתמה יכולות גדולות מאוד של שימוש במלוא הזיכרון של המחשב עם גרסת 64 ביט, תכונה חשובה מאין כמותה שהפכה את סקצ'אפ ואת ויריי לצמד התוכנות המובילות והחזקות ביותר בקרב אדריכלים ומעצבים מכל קשת מקצועות העיצוב וההנדסה.

ויריי 3 לסקצ'אפ אשר נמצאת בפתח שחרור רשמי מציעה את קשת השדרוגים של גרסה 2.0 עם ליבת ויריי בגרסה 3! למעשה הגרסה שתשוחרר לאוויר העולם תהיה הגרסה העדכנית ביותר של ויריי שתיישר קו עם מוצרי ויריי האחרים.

השדרוג מגרסה 2 לגרסה 3 מוצע בחינם לכל מי שרכש רישיון V-Ray 2.0 for SketchUp החל מה-1 לינואר, 2015. מי שרכש לפני תאריך זה יכול לשדרג בתשלום לגרסה 3.0 ולהמשיך להנות מיכולותיה המופלאות. אנא שימו לב שהשדרוג כולל עמדה בודדת ללא שינוי מגרסה 2 אשר כולל 1WS+1RN (רישיון ממשק אחד WS ורישיון רנדר אחד RN).

רוצים לשדרג רישיון קיים? שלחו לנו בקשה לשדרוג ואנחנו נשיב בהקדם!

לקוחות יקרים,

על פי הודעת חברת האם כאוס גרופ, החלפת דונגל ויריי USB או רישום רישיון חדש \ קיים על גבי דונגל חדש תבוצע בעלות של 140 אירו + מע"מ.

החל מאוקטובר 2018, לא ניתן לרכוש דונגל חדש עם רישיון חדש או לחדש רישיון על גבי דונגל ישן.

אם ברשותכם דונגל קיים, נא שקלו בחיוב לבצע מיגרציה לרישיון אונליין אשר יעבוד על בסיס ענן ולא על בסיס חומרה. לקוחות אשר עובדים עם רכיב הדונגל מתבקשים לבצע תהליך מיגרציה קצר צרו עמנו קשר.

צוות ויריי ישראל

קהילת ה-CG של ישראל נפגשת ביום הויריי האחרון לשנת 2016 עם אורחי כבוד ומרצים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם. במרכז האירוע מפגש עם אמן ההדמיה עודד רז, ראש תחום תלת מימד באולפני Blur, שעבד על דדפול, איירון מן 3, אנט-מן, דוקטור סטריינג', שומרי הגלקסיה ועוד. הרצאה מרתקת של עודד אראל בנושא פיצ’רים חדשים לרנדר פוטוריאליסטי ב-V-Ray 3.4. באירוע תושק חגיגית המחלקה להדמיות אדריכליות של IAC, המשמשת כמרכז ההדרכה הרשמי של ויריי בישראל.

המשך קריאה…